Вітаю на моєму блозі!

пʼятницю, 21 квітня 2017 р.

Модуль 9. Рефлексія


Закінчився дев’ятий тиждень навчання, а з ним і Модуль 9.
Основні запитання Модуля:
• Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
• Як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів?
Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Я дізналася про те, що вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості; можуть і повинні диференціювати навчання у таких напрямах: зміст, процес, результати, навчальне середовище; можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; що для того, щоб учні стали впевненими й незалежними в навчанні, потрібно задовольняти їхні навчальні потреби, спонукати та заохочувати.
Цікаво було дізнатися, як організувати в проекті роботу обдарованих учнів та тих, що мають особливі потреби, щоб і ті, й інші розкрилися й показали якнайкращий результат, щоб одним не було нудно й нецікаво, а іншим - заважко.
При організації навчального процесу, який будується навколо навчальних потреб учнів, не лише вчителі оцінюють учнів, також учні оцінюють один одного, а головне - оцінюють себе. Коли вони оцінюють власні процеси мислення та результати своєї роботи, не просто звертають увагу на помилки, а й засвоюють стандарти та критерії, за якими оцінюються результати їхньої роботи. Це привчає учнів оцінювати якість своєї діяльності та своїх мисленнєвих процесів за конкретними критеріями, що в подальшому допомагає змінити свої навчальні стратегії для того, щоб стати більш успішними та ефективними у навчанні. Тому необхідно створити й використовувати чіткі й зрозумілі форми для оцінювання самоспрямованості учнів у навчанні, які вони будуть використовувати для самооцінювання й самоспрямування. У цьому модулі я дізналася, як такі форми розробити, зберегла зразки, адаптувала їх для своїх учнів. Ця робота не була важкою.
Нелегкою для мене виявилася вправа, у якій потрібно було створити навчальні матеріали для сприяння успіхам учнів. Напевне, це сталося тому, що я належу до людей візуального типу і краще сприймаю зорову інформацію, а наочних прикладів у папці “Дидактичні та методичні матеріали” не виявилося, тому це завдання я виконала так, як зрозуміла, і не впевнена, що правильно.
Очікую на зауваження й пропозиції.

1 коментар:

  1. The Emperor Casino Review - Shootercasino.com
    This online worrione casino is one of the oldest casinos in kadangpintar the world, 제왕카지노 offering games from Microgaming, NetEnt and more. The site has an outstanding

    ВідповістиВидалити