Вітаю на моєму блозі!

понеділок, 10 квітня 2017 р.

Модуль 7. Рефлексія


Сьомий тиждень навчання позаду. Чого ж я навчилася в цьому модулі?
Основні запитання Модуля 7:
  • Як створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити очікування від вивчення теми та покращити методику навчання?
  • Як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту?
Спочатку, прочитавши матеріали й завдання, я здивувалася: навіщо потрібно створювати приклади учнівської роботи? Адже таким чином ми можемо запрограмувати учнів на відтворення побаченого прикладу, а не на створення чогось свого, показ власного бачення. Але завдання є завдання, потрібно виконувати.
Створити приклади було неважко, бо маю потрібні навички, добре знаю текст, розумію, чого хочу. Але саме в процесі роботи я почала усвідомлювати, навіщо ж потрібні такі приклади. Це я знаю, чого хочу, а учні цього не знають, їм потрібна буде моя допомога, і цією допомогою стануть саме створені мною учнівські приклади. Більше того, виконуючи завдання, я ще раз переосмислила навчальні цілі проекту та шляхи їх досягнення, ознайомилася з перевагами комп”ютерних засобів, які пропонуватиму учням, із можливими труднощами, які виникнуть у школярів. Для учнівських прикладів обрала бюлетень, презентацію й блог. Саме ці комп”ютерні засоби видалися мені найбільш придатними для демонстрації результатів роботи й досягнення навчальних цілей.
Упевнена, що роботи, створені нами на цьому тижні, допоможуть учням зорієнтуватися, обрати правильний ресурс і якнайкраще представити результати своєї діяльності.

Успіхів вам, колеги, у підготовці проекту!

Немає коментарів:

Дописати коментар