Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на тренінгу.
Моя мета:
дізнатися про те, як учні можуть використовувати комп’ютерні та Інтернет - технології для підвищення ефективності та результативності свого навчання;
як використовувати ІКТ для підвищення інтересу до навчання, а не тільки для розваги;
які ресурси потрібно застосовувати, щоб іти в ногу з часом;
як правильно організувати роботу над проектом та оцінити цю роботу.
Протягом поточного модуля я створила вікі-сторінку, власний блог-щоденник, навчилася працювати з Е-посібником, усвідомила його зручність і переваги. Якщо створювати блоги я вміла, то вікі-сторінку робила вперше (і це було не дуже швидко, довелося переглянути довідкові матеріали). Ніколи до цього я не працювала з Е-посібником, тому на початку також було нелегко, але потім, коли розібралася, робота пішла більш жваво.
Якщо, записуючись на курс, я точно не розуміла, чого нас навчатимуть, то тепер, виконавши завдання 1-го модуля, бачу, що робота буде важкою, але цікавою та вкрай необхідною. Адже сучасний учитель має знати ІКТ, володіти ними, щоб виробити в учнів навички 21 століття.
Якщо, записуючись на курс, я точно не розуміла, чого нас навчатимуть, то тепер, виконавши завдання 1-го модуля, бачу, що робота буде важкою, але цікавою та вкрай необхідною. Адже сучасний учитель має знати ІКТ, володіти ними, щоб виробити в учнів навички 21 століття.
Немає коментарів:
Дописати коментар